Tisdag.


Seg dag i dag, mamma ringde ut & väckte mig 7.15, gick in för att vara inne då barnen fortfarande låg till sängs medan mamma skulle skjutsa ner Natalie till skolbussen.
jag somnade väl till mellan 7.30-8.00
Så ropade mamma och jag fick gå upp och stänga för så att hästarna stannade i "paddocken" för Morgan hovslagaren skulle komma och sko grabbarna.
Sen käkade jag frukost och gick sedan ut och bytte några ord med Morgan och pröjsade honom för skoningen.
Sen har jag diskat, och nu har jag gjort lite körkortsteori på datan, och nu sitter jag här och skriver blogg.
Ska väl läsa lite i körkortsteoriboken om ett tag hade jag tänkt.

Var tråkigt, ensamt, kallt att inte sova med älskling, jag längtar massor efter honom faktiskt.
Geeee miiiig körkort så jag kan sticka härifrån!!!!!
Jag vill itne vara kvar här länge till!
Jag vill flytta!!!
Flytta till min älskling i Dalarna/Baggbo, i de röda huset med vita knutar ute på landet :)
Ja det kan nog bli bra till slut det hoppas jag :)
Blir väl att jag får bo tillsammans med 3 karlar då Pune ska flytta in till hösten dessutom, medan hans Amanda skulle åka till Australien????
Tror det var så hehe.


Näe jag e faktist redo för flytt känns det som, för varje gång jag vart hos Perra de senaste nu desto mindre behov elelr längtan har jag till att åka hem!
Men snart kan jag slippa tänka på det, åka hem och inte ses på 1-3 veckor.
Ja jag hoppas det blir flytt mycket snart!


Nu vet jag itne vad mer jag ska skriva, ska leta mig in under hunden som ligegr på min ena fot, så behöver värma den andra fossingen med, så ska se om jag får petat in foten under en varm & go Cherie päls :)


ha de göttans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0