yep!



Vart en riktigt bra dag i dag, suveränt väder framför allt!!!
Värme & sol!
Ja i dag då, vad har hänt i dag, jag har chillat till större delen av dagen, vart ute solat lite, spelat PS3, läst lite lite teori (slarv...fyfy), vart på ams, övningskört, spelat ännu lite med PS3 hehe, aj jag ska nog inhandla spel jag haha, kommer fan fastna i detta träsket och bli spel tönt =P haha!

Tror jag snart ska bänka min framför tv´n med mina sista pringels chips haha, elelr lira mer PS3!
ja ni hör, de låter inte bra haha!
Jag hoppas min karl komemr ner och sällskapar & underhåller mig med annat snart, men han e ju spel nörd så ve vet kanske vi nördar massa mycke ändå när han kommer???
ja vi får se, ska försöka få med honom ut till havet om vädret tillåter, hade vart mys!!! :)

ja nä nu fan ska jag inte sitta här länge till.
ha de bra gott folk!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0