Ajöss!



Jag ska fan sova nu, för jag e uttråkad till max!
Så jävla uttråkad så jag inte vill något hellre än sova bort denna resterande del av denna lördagen, jag skulle nog egentligen behövt lite social stimulans, men nja skulle ju vila upp mig under helgen...
Smart beslut men tråkigt!
Plus jag tänker för mycket, så jag ska sova!
För jag kan inte med att vara vaken, driver bara mig själv till vansinne då.
jag & min svaga sida...tänkandet!
Så lika bra, borsta tänderna bädda datarumssängen och krypa ner!

Jag orkar helt enkelt inte med nån eller något nu, för jag vill bara vara för mig själv!
För jag vill vara besviken och känna min ensam för en stund, känna mig ensam & minst på jorden, känna mig sorgsen ledsen & varken fatta mer eller mindre av vad som hänt/ händer & kommer hända fram över.
Jag vill vara jag, ensam ikväll.









Pratade föresten en snabbis med Mia innan, trevligt att höra den brudens stämma var ett litet tag sen :)
Hon hade ju ringt i går på fyllan tydligen, så i själva verket minns hon inte att hon ringt haha!
Duktigt, nä de va ett snabbt samtal, men trevligt sådant.




Nu ska jag hoppas i säng ha en bra kväll allihopa!
Puss & go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0