Äntligen!









Äntligen vann Annika Sjöö Let´s Dance, så många gånger hon tidigare stått i final med sina partners som hon verkligen gjort så jäkla duktiga på dans men det har alltid bara räckt till en 2:a plats, höll verkligen tummarna för att hon skulle klara det hela vägen.
Så duktigt hon lärt alla sina partners att dansa, och vilken koriografi, kanon!
Nä fan hon förtjänar absolut 1:a platsen i kväll!
Hon & Magnus, så jäkla bra, så duktiga & så jäkla söta, en stoj bjässe till danspartner för den lilla pluttiga söta Annika :)
Nä fan dom har verkligen vart skit bra hela programmet igenom :)

Visst vissa tycker säkert det e löjligt med Let´s Dance, men från början följde vi det ju såklart för att se hur det gick för Daniel & Carin eftersom vi sett dom dansa sen barnsben typ :)
Men sen är ju dans en sport i sig :)
och med tanke på att jag själv dansat en del av dessa danser som mindre så ja, det är ju spännande.
Speciellt när några bekanta e med och när man får se kända tv profiler, sångare, politiker, boxare osv som är med, som antingen gör bort sig eller e kanon!

Fan man ångrar ibland att jag slutade med dansen men men, så är det :)


Gött mos iaf Annika Sjöö & Magnus Samuelson vann glasskon!
Awsome!


Nu ska mamma & jag kolla LA Ink sen ska jag sova.
Natti natti :)



Kommentarer
Postat av: sofia

Tjabba!

Håller med om det du skrev om Let's dance! Grymt Magnus o Annika :P. A men det e bra, hur kul e det om alla ser likadana ut? Ha en super bra lördag!!

2009-03-28 @ 10:54:42
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0