dag 5.

5:e dagen jag e sjuk, första feberfria dagen i vart fall,ganska skönt slippa frysa/svettas vara yr om vart annat.... så rikrigt skönt, men både i går & i dag har jag haft en fruktansvärd hosta som sagt.
Hostat så mycket så jag har ont i revbenen & emellanåt hugger det till i bröstet :(
Och de flesta gånger hostar jag bara så inget av de där slemmet som "rosslar" i bröstkorg-området hostas upp, så börjar bli trött på det.
Vill ha bort allt slem som e där!

Min närsa, ja den e sönder snuten snytit mig konstant 2 dagar snart, så där e inga problem där lossnar snos-slemmet haha!
Men dessvärre ser min näsa ut som en sönder snortad/sniffad knarkares näsa, usch, ser ut som jag sniffat kokain länge länge haha, och öm som satan e den med, röd & öm...stackars näsa =P

Sen ja sömnen går ju fortfarande åt helvete ännu värre nu när man har denna jävliga hostan.
natten mellan tisdag-onsdag sov jag 1 timma, hostade en jäkla massa plus frammåt 5-6 på morgonen började jag må äckligt illa :(
Låg vaken och kollade film mellan 4.15-6.15 då... sen sov jag väl kanske 2 timmar på det.
Nä fan kan inte minnas när jag va riktigt såhär sjuk faktist.
Drygt är det.

Bröderna Rapp åkte hem i går, gjorde mitt bästa för att hålla mig uppe & vara social i går trots illamående äckelhosta & hes som fan.
Så ja Perra gjorde våfflor eftersom det var våffeldagen :)
Så duktigt av honom :)
Några våfflor senare bar det av hem mot Dalarna/baggbo för bröderna och jag vart sängliggande resten av dagen.
Men som sagt piggare i dag, och nattens sömn de funkade ganska okej, men nja vaknat till & ifrån många många gånger, plus hade 3st hundar i sängen, i datarums sängen som e 80bred :P
Trångt men mysigt & varmt & skönt med dessutom :)

Fått min korsett nu som jag vann på tradera den e så jäkla fin, ser lite gammaldags ut, men den e fan awsome och passar fin fint :)


Nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa i duschen sen blir det väl ligga på soffan hela dagen med en pappersrulle.





Föresten fått min första kommentar på bloggen de va kul hehe, så skriv gärna kommentarer, hade ju vart kul, så ser man lite att folk läser ens blogg :)




Såhär ser den ut, den e verkligen skit nice på hehe :)
Men kommer kanske bildbevis på det med någon dag vi får väl se :)


ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Cool! Varför vann du den då? Får man fråga när du ska använda den?:)

2009-03-26 @ 21:38:39
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0