God afton damer & herrar ;)

Japp sitter här en liten stund sen ska de sovas, och fan jag e så trött men ändå inte.
Sover dessutom extrem kasst på nätterna vaknar flera gånger om kan inte somna om så lätt heller, drömmer konstigt, vaknade här om natten av att ögonen var tåriga och jag grät helt wierd!

Vart ganska pigg om dagarna ändå och håller mig vaken :)
Har en fas mitt på dagen då jag känner mig mer död än levande, men frammåt kvällen blir jag pigg igen känns det som=)
Skippar att sova middagar och sånt för att somna lättare om kvällen plus sova gott på natten, men nej inte då, och inte heller hjälper det med Perras sällskap, trodde idén om att "trötta ut sig" innan sova dags skulle göra insomnandet & sömnen bättre men nej tydligen inte ????

Ja Perra han har då inte svårt att sova, inte alls...han sover nu tex :(
Somnade efter kl 21 när jag började kolla Grey´s anotomy, som för övrigt är riktigt bra skulle jag vilja på peka =)
Ja hur som haver min karl ligger och sover...jippi, ganska tråkigt tycker jag, men vad ska man göra han e ju svår väckt dessutom (som gräddan på moset).
Så sorry honey orkar inte göra mina tappra försök ikväll... :P

Jaha vad har annars hänt i dag?
Jo jag har vart på vuxendagiset, på en "informations-grej" då Manpower kom dit och "presenterade" sig och företaget och berätta om hur rekryteringen hos dom går till, uthyrningsverksamheten osv.
Ontressant då jag hört det inna, plus vem vill flytta från arbetsplats - till ny arbetsplats kanske var & varannan vecka, njae inte min grej.
Så ja den tjejen som va där pratade väl 45min sen slutade vi för dagen, seriöst åka 50min buss till borås (eller ja 35 då mamma körde mig) sen vara på Academedia i 45min och sen gå och vänta på att få komma tillbaka till Academedia för att dom skulle ha individuella samtal i dag i morgon & på fredag.
Suger ju va fan!
Hur kul är det att åka till "dagiset" 1timmas färd för att sedan kanske vara där 1timma eller 2, och sedan åka samma väg hem igen 1timmas rese tid?
Nä fan detta känns fan som ett skämt!

Som tur var kom Perra in till borås i dag & sällskapade, gick i affärer och shoppade med mig, köpte mig en ny långärmad svart tröja, sen köpte jag ett snyggt underklädes set, bh & trosor, nice nice =)
Sen så bjöd jag Perra & mig på Subway, har ju aldrig käkat där, men satan vad gott det var vill jag lova :)
Så någon som någon gång vill bjuda mig på luch-dejt, ta mig dit, kanon gott :)
Lite dyrt men ja värt det om det finns lite klirr i kassan ;)

Ja och Mars månad börjar lida mot sitt slut, Alex fyller snart år, Helle flyttar 1:a april om jag inte minns fel och Emme flyttar hem från England i början av april med :)
Fan tiden går så jäkla fort, snart e det dessutom maj månad, då fyller jag år plus alex & Richard ska bli föräldrar då i början av maj :)
Jag hoppas nästan att bebin kommer lite tidigare så den kommer på min födelsedag, närmare bestämt 2:e maj :)
Japp det tycker jag ploppa ut då:)
Vet inte riktigt varför men tycker det skulle vara kul om det blev som så hehe :P
Lite tufft :P

Tänkte skriva om bilskole"grejjen" i dag, som det blev & kändes i dag men jag orkar inte, blir bara på så dåligt humör och känner mig bara otillräcklig och får nån form av ångest, så nä får bli en annan dag eller inte alls.

Näe gott folk nu ska jag sova hade jag tänkt natti natti sov gott!
Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0