Jag vann!

Vart en riktigt seg & slapp dag i dag, och natten då?
Ja dålig sömn i natt igen vad annars, fan helt skadat!
Men va fan jag vill det ska gå över nu så jag får en god natts sömn snart!

Ska inte bli långvarig här i dag...
Vann föressten alldeles nyss ett snyggt korsett på tradera =)
Jippi den blev min =)









Blev ändå att tillägga lite grejor :)
För blev sittandes här då Perra sover...i kväll med :(
Man börjar ju nästan undra om jag är så tråkig att han hellre sover om kvällarna :(
men det tror jag väl ändå inte, hoppas inte det, och om det skulle vara som så hoppas man ju att ens käresta ska påpeka det?
Känns bara tråkigt... :(



Ska buda lite till om 1 timma eller så på tradera, på ett Nirvana box-set, med lite outgivna låtar osv.
kan bli spännande får se då :)


kl 21 blir de kolla Criminal Minds med mamma dessutom :)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0