Lördag.

Nyligen duschat, var skönt :)
Ren o fräsch igen :)

De 6 timmar jag sov i natt de va ganska bra timmar, enda jobbiga i natt var att jag vaknade av att Eros va på väg att lägga sig rakt över mitt ansikte haha!
men jag putte bort han i sista stund =p
I Morse kl 8 blev jag väckt av katten, hon stog på mitt bröst å slickade mig på näsan, det vaknade jag utav sen när jag slog upp ögonen så börja hon skrika, hoppa ner på golvet och jamade konstant haha, men orkade inte gå upp riktigt då så hon gick ur rummet & jag stängde dörren och slumrade 30 min till.

Tjötla lite med Helle i tele innan de va trevligt :)
Så nu håller vi tummarna för att jag ska kunna vara med & hjälpa henne med flytten på onsdag :)
Hade vart kul att ses och att hjälpa lilla Pelle att komma lite i ordning :)
Sen e de ju plus att få träffa Alex med då...om allt går bra för henne på sjukan innan.
Sen sa Helle nåt om att Nelly sagt att hon kanske kunde hjälpa till med så att få se 3 välbekanta brud fejs hade inte vart fel :)
Så ja vi får se hur onsdagen blir ;)




Nä jag orkar inte skriva och inget vettigt kommer det ur mig i dag.
Sorry folks.




hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0