Mitt första inlägg!

Jaha jag tänkte testa på detta med bloggande, och dela med mig lite utav min vardag, tankar & funderingar.
Jag har alltid tyckt att det är skönt att få skriva av sig ochhar skrivit dagbok till och ifrån så länge jag kan minnas.
Skriver det än i dag, men så kom jag på tanken på detta med bloggande, det är ju lite som att skriva dagbok fast ändå inte lika privat som en dagbok för här kommer ju absolut inte ens mörkaste sidor eller ens snuskigaste fantasier att skrivas om, men ja vi får vål se om det kan komma något läsvärt utav det som skrivs här, något intressant för allmänheten/vänner/familj?
jag får vart fall skrivit av mig lite i skrivandetsstund när jag ändå sitter framför burken och kanske känner det stora behovet av att skriva av mig eller helt enkelt dela med mig av mig av min dag, mina tankar & känslor.

Ja vi får se helt enkelt.
Får se om detta är något jag kommer fortsätta på eller om det rinner ut i sanden och jag helt enkelt avslutar det jag börjat på, för att det antagligen verkar urtrist eller bara inte intresserar mig trots att jag trodde det från början...

Som med Facebook som alla verkar ha nu för tiden, jag verkar nästan vara den enda som inte äger en sådan, hade en facebookprofil i max 5 min, tyckte själva facebook sidan verka så otroligt trist & grå så jag sket faktiskt i hela grejen, finns ju en anledning till att man kan tänka sig ha något sådant det är att man kan se & höra av gamla vänner/bekanta & klasskamrater osv.
Men känner inte överdrivet stort behov av att se vad alla gamla vänner klassisar osv har för sig, speciellt då sidan inte tillkallar mig alls, även om jag för jämnan får "inbjudningar" av bekanta att dom skapat facebook profil och vill ha dit en.
Njae inte min grej just nu.

Nog om facebook.
Får väl kanske skriva en rad eller 2 om mig själv.
men tror inte det blir i dag då jag babblat på om annat onödigt.

men ja detta är min börjar får se om det blir en fortsättning.

Så ja hej alla välkomna till min blogg!



Kramar / MiaPia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0