Några öl/cider ute i solen.

Hade inte mkt för oss innan så drog ut en liten sväng gick igenom hagarna och hittade en lite stenig plats mitt i hagen nästan där satte vi oss =)
Med solen fram över som lös oss i ansiktet, lite frisk vind som blåste också :)
Fågelkvitter, en kall cider/öl och lite vårkänslor kändes det som :)
satt väl där kanske 40min-1 timme.
Var riktigt skönt att sitta där i solen, tjöta lite å smutta på några burkar gotte :)
Mys pys :)
Hade det inte vart så kallt efter en stund hade jag nog kunnat sitta längre, fick en sån härlig vårkänsla och längtan faktiskt.
Efter att jag vill ha lite fest/chill med gamla polare ute hos mig i våran hage/hagar med lite dricka, filtar & engångsgrill, hade vart så jäkla skönt!
Och mys!
Det vill jag... men ja får väl se om det kan bli av...nån gång.

Ja nu sitter jag här igen... jag som inte tänkte skriva nåt mer i dag hehe, men nja blev så ändå :)
jag e så flitig med min blogg nu tycker jag =P

Precis gjort massa vitlökssmör så om nån/några timmar blir det att sätta på ugnen å in med en plåt med vitlöksbröd hehe, så jäkla gott, avgudar vitlöksbröd, kan inte fatta hur lök kan smaka så grymt gott? :)
Vitlöksbröd är gottigt, mumma!!!!! :)

Ska strax ut i stallet & ta in grabbarna för natten, sen blir det film kväll med lite vitlöksmackor popcorn & läsk haha!
Ska kolla Star Wars som går på 3:an senare och sen efter det blir det Dead man´s walking en av mina favvo filmer,tror jag hehe i och för sig längesen jag såg den, men har för mig jag tyckte den va riktigt bra :)





Nänä dags att avlägsna sig, ta in Galle & Zacken :)
Sen äta gott & kolla film :)


Ha en trevlig afton :)
puss


Kommentarer
Postat av: camilla

det lät inte helt fel ;)

2009-03-23 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0