Nähä.



Kom precis hem...farsan skjutsade mig till Strands i Fritsla, men tydligen så av han som jag skulle prata med om praktiken sjuk, han hade fått influensan, haha och jag som presis blivit frisk från den , bad timing =P
Så ja...blev inge "intervju" angående praktikplats.
Men aja shit happens kommer fler gånger, dom tog iaf namn & nummer för säkerhets skull och sa att dom skulel be honom höra av sig när han e tillbaka på jobbet igen.

Så vad händer annars i dag, borde läsa lite körkortsteori, men börjat tappa motivationen efetr allt som hänt det senaste, känner mig bara totalt värdelös & oduglig, ingen kul känsla direkt men nu e det som så :'(
Men får försöka ta tag i det igen...måste!

Annars blir de väl rida lite, måste få igång hästarna igen, eftersom ingen annan verkar orka eller ha nåt vidare intresse just nu.
Men kanske blir bra när Emme kommer hem, hoppas hon vill ge en hjälpande hand med hästarna ett litet tag hade vart kanon :)
Så Emme vad sägs? :)

Ja just  de fan Mia ringde innan, hann inte prata klart då för va på väg ut med hundarna precis sen gjorde jag mig i ordning att åka så ja, men ska ta å ringa upp henne nu medans jag kommer ihåg!

Ha de gött Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0