Seeegt!

Blä!
jag har tråkigt, åt lite korvstroganoff & makaroner.
Perra sover fortfarande har putt på honom ett antal gånger, fått ett "Mmm.."
Men ja har får väl lov att sova 1timma till eller nåt.

Vad jag ska göra undertiden blir väl sitta här, kika tradera & lyssna på musik.
Spelar lite Bloodhound gang, hade helt glömt bort att dom faktiskt e ganska bra =P
Försöker också pilla med bloggen nu då och kanske kan få den att se lite snyggare ut, ja vi får väl se.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att denna veckan verkar sluta bra men den har vart som en vecka sänt från helvetet, mått åt helvete & allting här hemma har vart upp och ner, totally fucked up skulel jag vilja säga, om ni bara visste! 
Men nu "funkar" det om man säger så, tänkte bara ge upp allt och sticka, men ja det är väl "bättre" så får väl leva mig igenom ett tag till här.
Och ta tag i en viktig del som jag vill klara nu med det samma hellst, men ja, jag kämpar.

Tänkte faktiskt få med lite bilder i bloggen också till slut, men inte än hehe men det kommer om inte annat finns det ju uppdateringar med bilder på:
 
http://maizan.bilddagboken.se ( gästlösen: maiz ).

Känns lite halv gött med en blogg faktiskt och kunna skriva av sig för stunden och dela med sig lite kanske vad vet jag =)
Fast det smarrigaste (eller vad vi ska kalla det) det hamnar ju självfallet fortfarande i min kära dagbok :)

Ja föresten Alex fyller år snart och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, tänkte försöka få det gjort snart, emn jag evt ju itne vad och inga bra tips att gå på heller :S
Ajja det löser sig nog...
Ska bli kul att träffa Alex sen för har itne sett henne sen Nellys "inflyttningsfest" i november så ja de ska bli spännande för nu har ju magen blivit större, sist syntes det ju inte så mkt, så ja spännande ska det bli :)


Nää nu ska jag kolla vidare i cyber-spejset, vid närmre eftertanke ska jag kolla Tradera =P
Blivit tokig i detta Tradera, fruktansvärt kul :)
Men man får hålla sig på mattan så man itne spenderar för mkt pengar =P
Inte så farligt än i skillnad mot vad de säkert kan/kunde bli =P
Tur jag e sparsam =)

Nä nu får jag ta och sätta punkt  .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0