Tisdag morgon!

Jaha ny dag igen, klockan e itne ens 8, brukar iofs gå upp kl 8.30 men i dag vaknade jag tidigt, vaknade nog kring en 6.15-6.30, sover fan kass gjort det till o ifrån i 2-3veckors tid varför vet jag inte det suger.
Visst är jag morgon pigg men fan jag känner mig nog mer död än levande efetr vart vaken några timmar, så än så länge e de ingen fara :)

Grejimojj i borås i dag då som ams tvingat på en, och jag vill IIIIINTE!
Så jäkla trist, men vad fan ska ban göra när det hotas med att OM man inte går på den jävla saken så blir man utan pengar och det e fan inge vidare.
Nog har jag besparingar att leva på men dom tar man ju inte förrän man sitter i skiten och inga pengar har!
Så ja jag får släpa mig iväg på nåt jäkla "vuxendagis" snälla rädda mig!
Jag vill hellre vara hemma gå på bilskolan plugag teorin i lugn & ro och med gräddan på moset få vara med den jag håller kär.
Men icke sa icke, borås blir det!
Fan.
Som tur är ska älskling köra moig så jag är honom tacksam för det, köra mig till "vuxendagiset" på första dagen... du är kanon =)




blir väl avfärd om en liten stund, Nisse la sig precis i knät å den katten gillar ju att slicka på en emd sin sträva tunga, jag gillar det inte, plus att han gärna dregglar, woderful, dreggel på armen.



ha en bra dag!
Det komemr troligtvis inte jag ha.
Ser bara denna dag som ett lass med skit!


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0