Vuxendagis & Intervju!





Var på dagis i dag dåm sög som fan, skulle göra en "tips promenad" skulle skriva flera olika kategorier till varje kategori skulle vara tillhörande 12 frågor med 1 X 2 som man skulle svara på.
Med gräddan på omset så skulle man översätta alla frågor som allt som allt skulle bli ca 240frågor skulle översättas till engelska!!!
Jävla puckon, seriöst va fan e de för jävla lekstuga, så fick vara i en grupp emd 3 grabbar, dom va schyssta, haha satt å gjorde  as kassa,fula & dåliga frågor med fula svar, snackade skit om AcadeMedia vilket jäkla dagis det är osv, komiskt!
Satt iaf där i ca 2- 2½ timma, men dom förbannade frågorna, fanns inga datorer sen så vi fick dra hem, fick skjuts till busstorget av en av killarna, haha vet inte ens vad han hette men de va fan schyst!
Men ja mina bussar gick ju kasst så fick bli tåget, men fick invänta tåg i 40min under den tiden sprang jag in på H & M och köpte mig 2 nya vanliga svarta linnen, då dom jag har e urtvättade & vissa e hål i =P
Så det var dags för nya :)
Väl när jag satt på tåget upptäckte jag att jag hade missat samtal från Strands (postorder företaget) som ville ha dit mig på intervju angående att dom ville ha praktikant...
Så hoppade av i Fritsla när jag tagit tåget, så ja de blev intervju i dag, kändes som det gick ganska så bra så får väl se vad som händer dom skulle höra av sig senare i dag.

Tror jag ska käka en bit mat snart börjar bli hungrig vad vet jag inte, föresten fick ett mail i morse av Malin hon som syr grymma kläder ;)
Hon har sytt klar myna byxor jag beställde, så hon s ajag kunde hänta dom i mon eller på torsdag, plus de kläderna jag budat på & vunnit på Tradera utav henne :)
Går ut auktioner i dag med som är hennes så får se kanske blir mer kläder hehe, ja vi får se, fett nice iaf :)
Jäkligt nyfiken på byxorna iaf :)

Nu ska jag fixa käk!
ha de götteli göttan :)
Vart en schyst dag trots äckel AcadeMedia, för fått snacka skit om dom emd lika sinnade, skrivit fula frågor i faktiskt trevligt sällskap, vart på intervju, och nu har jag en fin dag framför mig, att göra vad jag vill :)
kanske blir de ridnign kanske inte, men i kväll blir de buda, och det e faktiskt spännande haha!


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0