-



Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på i dag, satt och kolalde efter lite jobb i dag både uppe i Dalarna & här hemma, för kan va bra att ha nåt tills körkortet är fixat, jag börjar bli rastlös av att gå hemma, det var det enda sköna med praktiken, att man hade något att göra.
Visst jag får fortfarande lite inkomst, som tur är, och arbetsförmedlingen har jag inte hört av alls efter praktikens slut.
Är mer än trött på arbetsförmedlingen, visst ibland är dom till hjälp och ibland e dom bara ena jäkla as!
Men man måste ju vara med i AMS för att få någon form av "inkomst", och det är ju bra, för pengar behövs, så länge jag slipper leva på soc eller helt enkelt gå helt utan pengar och behöva nalla utav mina besparingar, för dom vill jag ju ska gå till något bättre än typ "betala hyra här hemma"  och en massa annat onödigt, näpp besparingar ska man ha nytta av till annat, inte leva för pengar man sparar OM man har/kan ha inkomst.

Inte jag i vart fall, jag e så sparsam så, och jag vet då redan vart lite av besparingarna ska gå till :)
Och det är nödvändiga saker ;)


Jag tror jag ska ut & rida snart, det är min sysselsättning om dagarna ut på rid tur, visst är väl bra det, sköta om pollarna, komma ut i friska luften osv.
Sen läsa lite teori ska jag också läsa hade jag tänkt, lite lite om dagen :)
Får försöka hålla minnet färskt :)

Jag får tacka Emme för en super trevlig helg ännu en gång, kommer bli ensamt & smått trist att behöva rida ut själv igen :(


jaja gott folk nu ska jag sluta babbla och försöka göra något vettigt utav denna dagen, ska nog tvätta lite med kom på att jag ahr en stor påse med tvätt jag skickade ner i källarn i går =P


hej då...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0