Aj aj...

Vaknade med riktigt ont i ryggen, skulle gå upp 8.45, men orkade det verkligen inte så kom inte upp förrän 9.30.
Ont i ryggen efter gårdagens ridning antagligen, när jag va ute på en sväng med Galle på moronen/förmiddagen, så när vi va på väg hem mötte vi 2 bilar, den första bilen var inga problem gick förbi hur snällt som hellst, helt orädd...
Men när han sedan såg att det kom en skåpbil liknande bil som var större och var blå vit, blev han skärrad, backade krånglade och nästan ställde sig på bakbenen, så överraskad/rädd blev han...
Men fick lugnat hoom och han vågade gå förbi bilen.
Tror jag spännt eller sträckt mig i ryggen då... inge vidare skönt kan jag lova.

I helgen när Älskling, Obbe,jag & Roccas va på Saras fest så snacka Perra om Seasidefestivalen, en liten "lokalbands festival" i Falun sista helgen denna månaden, de tyckte jag,Obbe & Roccas lät som en kul idé, plus vi tänkte vi skulle fråga Kenny också om han ville emd på det, så i går smsa jag Kenny och fråga om han hört nåt från Roccas, för Roccas fick i uppdrag att vidare förmedla till Kenny, men jag hann visst före, så i går efetrmiddag ringde Kenny, och vi snackade ltie om Seaside, och som det ser ut nu e alla sugna på en liten tripp till Dalarna för lite party & band som spelar.

Blir liksom "Punefestivalen-gänget" som reser till Dalarna för fylla & musik ännu en gång :)
Fint tycker jag!
Blir jag & grabbarna ännu en gång, blir nog kanon!
Får se om någon mer åker med upp oxå, så blir vi ju full bill hehe,vi får se hur det bir :)


Sen hopaps väl alla vi 4:a att de blir Punefestival till slutet av sommaren med, det e grabbarna fett sugna på inklusive jag, för förra året va kalas ju!
Japp hoppas!
Jag håller tummarna för dig Pune att det blir i år igen :)


Nu ska jag käka frukost, börjar bli hög tid för en bit mat i magen :)
Får nog bli lite stekt ägg tror jag :)






En bild från förra årets punefestival :)
Kenny Roccas & jag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0