Ännu ett inlägg.



Ja då sitter jag lite framför burken igen, smälter lunchen lite, blev lite makaroner med riven parmesan över & efter det en banan, blev mättare än beräknat haha!

Har legat ute och solat lite och läst lite teori också, men då det blåste gick det inte jätte bra, så när min mage slutar känna sig proppmätt ska jag antingen gå ut i stugan och lägga mig & läsa elelr lägga mig i soffan i tv-rummet.
Känner verkligen motivationen till att plugga teorin nu, men det e ju bra det :)
Får man hoppas man fixar teori-skrivningen på första sen då =P

Jag tror jag fick lite färg av att ligga i solen, märks de få gånger man vart ute i solen då den kikat fram nu under veckorna, och av resultatet av min solning idag, tar jag av mig förlovningsringen så är de då en vit rand där, hehe ser ganska fult ut =P

Blir visst ingen teori läsning nu ändå, mamma vill jag ska fixa potatisgratängen nu i förtid, för sen hinner vi inte för vi ska med på Ellas & Danijels Kyrkansbarntimmar-avslutning, å jag blir väl den som åker på att skala potatis....
Jag HATAR att skala potatis, så jäkla trist, å så mååånga kilo potatis man fick skala under skoltiden gör ju inte saken bättre haha!
Aja jag får väl göra detta då...

bye!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det jag menade med sista gången på ams var att jag har vart på en slags kurs nu tre måndagar i rad o de va sista gången idag :)

2009-05-25 @ 13:27:10
URL: http://majgun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0