Duktig! :)



japp i dag ahr jag då vart duktig tycker jag, jag har matat hundar, vart ute med hundar på morgonen.
Pluggat teori på datan, lagat lunch, dammsugit, vart ute och ridit i 1½ timme, och har nu suttit i tele lite med Perra, Obbe,Roccas & En jag vunnit en auktion utav så ska hämta auktionen i Fritsla i morgon förhoppningsvis :)

Blir bara Obbe & jag till Dalarna nästa helg, men vad gör de, de blir nog bra, stackars Roccas som så gärna ville med, men men det kommer fler tillfällen att åka till Dalarna ju va fan haha!
Ska boka tågbiljetterna i kväll tror jag, så nästa fredag bär det av, plus att vi drar väl hem på månda/tisdagen vi får se.
Blir nog bra, man slipepr i vart fall åka hem med bakfylla :)

Fan ridturen förut va suverän, eller ahhh ridtur va det inte riktigt heller, red till mestadels på gårdsplanen, och en liten sväng till "vändplatsen", men 1½ timma red jag de va kanon svettigt som fan dessutom, varmt som ett helvete...stekande sol =p
Men ändå nice :)

Nu ska jag sätta i pommes i fritösen för farsan e ute & grillar revbensspjäll :)
Mums!


Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0