Efterbliven dag =P





Ja går dags kvällen blev inte alls som väntat, skulle ju dricka vin, äta ost & kex med morsan.
Men 19.30 fick jag ett sms "är du i gbg?" utav John, så smsa lite och John tyckte jag skulel komma å dricka med honom å folk o slottskogen.
Så jag gjorde mig i ordning på 20min, men fan när jag va klar upptäckte jag att bussen gick 20.10 och klockan va då 20.00, inte en chans att jag skulle hinna till dess, hade ju inte packat proviant va fan, och inte käkat.
Men mamma va schysst som fan och körde mig ända till Lindome, där ifrån tog jag tåget till Götet & sen spårvagn till Linnéplatsen. :)
John stog i kö för att köpa käk på gatukök, stog å snacka där, sen drog vi till folket i slottis, satt å snacka å hade trevligt.
Hade ringt Micha när jag satt på tåget till Götet, så han kom ju till slottis han med, med råge på allt hade han tappat bort sina polers men hängde med oss då, jäkligt trevligt, har ju inte sett Micha på 2 år och John har jag nog inte sett på 1-1½år, så de va riktigt kul.

Senare drog vi hem till Micha drack lite till, blev lite segt men jag & John traskade vidare, in mot staden, sen kom vi överrens om att dra hem & slagga hos honom, hade svårt att läsa busstidtabbellerna på fyllan så vi fick nog till slut och tog taxi ut till Backa.

Kom dit svepte 2 glas vatten sen va de bara somna tungt som fan.

Kl 8 i morse gick jag upp för att ta första bussen hem som gick kl 9.15, så stack ut till busshållplatsen där John bodde, väl på bussen in mot centralstationen kollade jag min busstidtabell då, tro på fan att jag självklart klantat mig, de e ju röd dag i dag, dvs bussarna går som en söndag och då går första bussen hem 11.15.
jahopp vad skulle jag göra fram tills dess?
Gick och köpte en burgare på Burger king, chansade och smsade Helle sen, hon va vaken så drog dit i 2 timmar kolla tv & tjöta :)
Mycke trevligt :)

Inte haft nån jätte farlig bakfylla, skönt som fan, bortsett från en stund mitt på dagen då jag fick äckligt illamående, och mådde bajs, men fick mat i magen låg ute & solade en stund och sen sov jag en ½timma :)

Nu e jag ganska "återställd" hehe, ska basta och dricka några cider på det, ska bli chill :)


Nä fan en trevlig Valborg med andra ord.



I kväll blir det göra smörgåstårta, för ,morgondagens födelsedag :)
och i kväll/natt kommer Perra med :)
Fint, lite närhet låter som ljuv musik i mina öron :)
I need :)

Ska strax ut i bastum med dessutom :)
Gött ska de bli att få svettas lite :)


Ha en bra afton gott folk :)
Pussar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0