Orättvist!



Jag fattar verkligen inte!
Hur i helvete andra ska bestämma åt nån annan vad dom ska göra!
Han ska bestämma, bara för han vill att det ska vara så så ska det bli så!
Dom har inget att säga till om liksom.
Dom vill ju inte ens!
Såg bara nyss hur dom känner för det, dom bryter ihop.
Jätte ledsna, utan en talan, för han vill att dom ska det och då är det så punkt .

Det e bannimej inte rätt!
Jag blir så jäkla förbannad, jag känner hat!
Det gör fan ont, ont att se hur jäkligt dom tycker det är!




Nä fy fan, det blir ju typ som tvång?!
För inte fan säger dom så eller är ledsna för inget!?
Eller?


Fan ta de jävla systemet, hur i helsike kan det vara så?!
Jag är förbannad!





Kommentarer
Postat av: Madde

VAd e de som har hänt? :S

2009-05-19 @ 09:06:50
URL: http://majgun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0