Tillbaka till helvetet?



Ja det känns som så just nu, för allt börjar gå åt helvete igen, inte för mig men för resten av denna familjen.
jag pallar det fan inte, den ena kommer väl köra ihjäl sig tidsnog om den fortsätter som den gör.
Den andra sitter i sin likgiltighet och glor!

Jag fattar fan inget vad i helvete e det för fel på er!
Det går ut över mig med fatta det då era jävlar, jage trött på detta, ni bara ställer en jäkla massa krav på er själva och för mycket jobb...det är en del som resulterar i detta helvete som brakat lös...ännu en gång.


Om ni bara kunde göra som jag tänkt på många gånger, tror fan ni hade mått så mycket bättre av det!



Sen så jag e pissed off på de jäkla äcklet, jag hatar dig fan och för var dag som går hoppas jag du ska göra ett fett jäkla snedsteg så allt går åt helvete för dig.
Så att du sitter där ensam utan något eller någon!
Du är inte värd detta landet!
Du är inte värd dom!
Ditt svin!





Jag är arg, nu ska jag gå ut!


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0