Tisdag.





I går var älskling och jag i Borås, vi strosade runt på stan, köpte med oss goda baguetter från Subway och gick och satte oss i en park & mumsade i oss dom :)
Sedan bestämde vi oss för att gå på bio, blev X-men Volverine, dne var riktigt bra faktiskt.
Sen kom vi hem, och då hade farsan precis satt på en film så då kollade vi den med, sen gick vi ut i stugan, lite mys & film igen, men orkade inte kolla den filmen så ja...jag somnade och gick och lade mig i sängen medans Perra "kollade klart filmen"
Vaknade 3.40 och ingen söt låg brevid mig och jag frös massor då jag bara hade en tunn filt, då Perra hade täcket i soffan, han hade somnat från filmen och sov på soffan med dessutom, så gick ut & kissa & väckte honom sedan :)
Så fick i vart fall sällskap till sängs och en varm & go pojkvän, det e verkligen kanon det :)
Kärlek & värme :)

Frågade om filmen slutade bra, men näpp visste han inte för han hade somnat innan dess :)
I dag ahr vart lite slappis dag, kollat film, lagat mumsig mat med söt :)
Sen så har jag faktiskt äntligen fått upp älsklingen på hästryggen :)
Kanoners!
Jätte kul, och det gick ju så sjukt bra med dessutom :)
Perra var riktigt duktig, Zacken med får jag väl lägga till, berömma honom lite med :)

Nu sitter vi vid var sin dumburk & surfar tror jag hehe =P



En bild på älsklingen & Zacken :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

klart det gick bra, jag är nästan bäst på allt =)

det har vart en bra och mysig stund här nere tycker jag älskling =)

2009-05-06 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0