Trist dag :(



Äkta skitväder ute måste jag säga, grått, disigt & regnigt, så jäkla tråkigt!
Så jag & Söt vet inte riktigt vad vi ska hitta på :(
Hade de vart bättre väder kunde man vart ute i det fina vädret, gått på picknick, åkt till stan, tjatat med sig Perra på ännu en liten ridtur kanske =P

Men fan får väl se i värsta fall får de bli hyrfilm & popcorn tycker jag hehe :)
Ja vi får se helt enkelt, eller kanske fråga Perra om vi ska åka en sväng till VÄröbacka å beställa tattoo tid till mig?
Börjar bli dags för en till nu till hösten tycker jag :)
Är sugen på det faktiskt :)

I går kväll va vi föresten ute och fiskade, gick ner till Rydal & metade nere vid de små båtbryggorna :)
Gick väl inte nåe vidare, jag fick en fisk på kroken, men dne hoppade självklart av innan jag fick upp det, perra fick med napp han fick upp fisken, han svingade upp den med sån fart att fisk & krok hela köret svingades mot mig, så vände mig om i all hast, fisken hoppade av kroken och ner mellan bryggan & gräset, så den hamnade i vattnet ändå den hade ordentlig tur :)

Efter de blev de inte mycker mer napp, men de va mys iaf, vi var väl ute i nästan 2½timma :)


Nelly ringde föressten i går, festen hos Sara skulle ju vara på fredagen(i morgon) tydligen...
Jag som trodde de skulle vara på lördagen, men aj tur jag fick info om rätt dag hehe :)
Vet i och för siginte helt säkert om jag har någon lust att dra på festen, visst hade vart kul att träffa Nelly & Sara, men nja förra festen hos Sara på Halloween den va ganska tråkig, plus att Sara som sagt att hon ville träffa mig och att hon ville att jag skulle komma på festen...
Ja då... hon pratade & var med mig 5 min ibörjan av festen sen va hon med sina nya polare, inte spec kul.
Så jag vet inte om jag har ust denna gången på fest.
Men som sagt hade vart kul att träffa Sara & Nelly ändå, plus deras pojkvänner hehe.

Men ja får se hur det blir i mon.

Nu ska jag krypa ner i soffan hos söt och kramas! :)

Ha en bra regnig dag!



Kommentarer
Postat av: helle

fortfarande besviken på dig du håller inte de du l.ovar hahahahahahah

2009-05-07 @ 22:50:23
URL: http://lillahelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0