uuuh...



Vart vaken i 30min ca nu, å jag vaknade oupp mådde illa som fan faktiskt =(
Så jag tog mig några rejäla klunkar läsk, då Sara lämna en hel flaska fruktsoda hos mig i fredags, hehe jag tackar för det.
Sen låg jag och "mådde bättre" så nu är jag uppe och ska strax få i mig lite frukost..
KÄnner mig inte på topp i dag, detta är en dag då livet bara känns meningslöst och man känner sig totalt ensam & urblåst i huvudet.
Gillar inte såna hära dagar, haft 2 jäkligt störda drömmar nu det senaste också som jag tycker vart skitjobbiga!
Det är jobbigt att känna så när man vaknar och egentligen hade velat vaknat upp efter en god-nattsömn.

Som i dag, somnade hårt som fan tillslut i går, sen vaknar man upp med fett illamående &  just de känslorna & tanken efter nattens dröm...
Näää irriterande!

Nu ska jag äta frukost, och sedan plugga plugga PLUGGA!


Ha de gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0