Back in Baggbo...


Japp i dag bar det av med tåg tillbaka hem till Baggbo.
Så gott folk jag befinner mig inte kvar på västkusten.

Jag knyckte lite bilder av mammsen på hennes blogg...
På mig & Eros :)


nehee gick inte att knycka ju..bajskorv.
Aja skit samma...

ska borsta tänderna sen blir det bums i bingen för jag ska upp tidigt i morgon och bege mig in till Falun & gå till arbetsförmedlingen.... blä!


Natti natti gott folk.



Sen så har jag en liten "pik" till Helle dåråå...


"Jag vill snart bli bjuden på Taco-advanced middag" Om det går för sig :)





Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jo det var roligt och särskillt som vi träffade han innan matchen.



Nä, vi fick inga biljetter, så vi såg matchen på Parken.



Tråkigt att du åkt tillbaka till Dalarna, men det kanske känns skönt att komma hem?

2009-11-01 @ 23:15:52
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0