dröm...jobb...jobb...dröm.



I natt/morse drömde jag att jag fick ett samtal från H & M´s huvudlager i Borås igen och att dom behövde personal, så jag fick jobb där ännu en gång.
Jag tog jobbet för att framför allt att jag behövde & ville jobba, plus få in lite extra stålar.
Tänkte ju inte jobba där för evigt men ett tag.

Var en riktigt rörig och konstig dröm, men jag fick jobb och jag jobbade skift sm förut och det gick väl vägen.



Nä jag hade inte tackat nej om så va fallet på riktigt, för jag vill inget hellre än jobba.
Ska in till Falun sen och gå till arbetsförmedlingen få en påskrift och lämna in mina papper som ska till försäkringskassan så jag får mina ynka så 1000-lappar denna månaden.

Sen tänker jag kika in på lite caféer i stan och fråga om man kan komma och lämna en jobbansökan elelr skicka en till dom eller liknande.
Nog för att jag e trött och sjukt less på allt som har med restaurangbranchen göra, men ja kan man få en tjänst inom det tills vidare...ja men va fan, då får man bita samman och köra så d eryker ändå.


Så tänker jag denna dag.


Tror jag ska hoppa i duschen, eller nja får se kanske bli i afton istället, får se.
Ha en bra tisdag gott folk! =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå jag har också ätit raggmunkar idag!! bara sååå gott :D



Fira-Annie-kvällen vart nice, dock hade jag vart uppe i ottan, så när jag stod på toppen av fyllan blev jag så trött att jag åkte hem, medan de andra vart ute 2 timmar till!

2009-11-10 @ 22:03:12
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com
Postat av: Annika

bidde det nå´n soppa idag?

2009-11-10 @ 22:52:54
Postat av: malin

jaa de blir nog flytt till stockholm, jag har typ fått jobb där, och jag är trött på att gå hemma och inte göra nånting.. men de blir nog bara tills jag hittar nå annat hr i dalarna =)

2009-11-11 @ 03:06:01
URL: http://malinhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0