Förfest,pizza tidig hemgång.



Ja i går så fick Perra med mig till Falun, hade tänkt att ta de lugnt i helgen, men ja jag följde väl med då. =P
Skulle till stan på förfest hos Liv, vilket hon inte ens var informerad om, utan Lars hoppades mest på att hon skulle vara hemma så vi kunde förfesta där =)
Vi kom dit och Liv var hemma, så vi intog hennes soffa =)
Liv joinade oss ochså sen efter att hon gjort sig i ordning.

Var riktigt trevligt.
Vi skulle dra ner till arenen runt kl 22 för att kolla VC-PS som skulle lira där ikväll (Kompisar till Perra & Lars.
Men nja Perra och jag vart hungriga, vi släppte av Lars vid arenen för han skulle möta upp nån där, vi gick vidare och köpte kebabpizza med pommes på, super gott och extremt mätta blev vi =)

Där efter bestämde vi oss för att ringa Lars och se om han kom in på arenan vilket han inte gjort, då han hade otur och fick blåsa alkotest =P

Så honom mötte vi upp på stan då han hade gått till nån krog istället.
Vi gick tillbaka till arenan för att se om vi hade bättre lycka.

Perra fick gå förbi vakten, jag fick med det men gjorde det inte då jag inte orkade lägga pengar på det så jag gick till bussen för att åka hem...23.15 bussen fick det bli... och Lars han fick blåsa igen såklart och kom inte in denna gången heller.


Kom hem till slut efter många OM & MEN hade telefon sällskap med Helle så gott som hela väge hem från bussen.
Tack HellePelle för sällskapet =)













Jag e själv hemma nu föresten, smått segt, får se om Pune & Perra kommer hemöver snart.
Eller i vart fall Perra =)
Han blev ju kvar i stan efter jag åkt i går, han gick på spelningen osv.
jag åkte hem till Smuts & bacon =)






Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Maiz. Hoppas allt är bra med dej,skickade ett mejl till dej för ett par dagar sen....du får allt kolla din hotmail oftare ;)



Ha de fintfint! Kram Camilla

2009-11-28 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0