Gårdagen var party! =)



Partyt hos Kim i går var riktigt lyckat, grillning, trevligt folk, alkohol, bastu, dans & sång.
Riktigt trevligt verkligen =)

Jag mår som jag förtjänar, blev en del i går...av både det ena och det andra =P
Men kul var det.
Dock riktigt hemsk bakfylla faktiskt...
Fick torka kattspya när jag var nere i mrose och skulle på toa...Bacon spydde på köksgolvet.
Och efter att jag torkat bort det så...jag som redan mådde dåligt mådde ännu sämre utav attb städa upp efter katten, så japp jag fick då göra likadant som katten, usch usch!

har väl mestadels bara legat helt utslagen till sängs fram till kl 15-16.
Då kom Mats och fråga om vi skulle dra ner och köpa pizza.
Så det gjorde vi jag Jo´hanna & Mats.
Blev kebabtallrik för allesammans.
Riktigt mumsigt =)
Har en del kebabkött kvar orkade inte allt... så får väl bi några tuggor om ett tag kanske =)

Ohoooo och i morgon kl 15 blir det arbetsintervju!!!
Håll tummarna för mig =)
Jag börjar faktistkt bli nervös, men det hör väl till.
Går ju runt och e rädd att jag ska glömma av det i mrogn, men har satt påminnelse på mobilen kl 13, plus alarm på mobilen kl 14 hehe. det ska nog funka hehe.


Jaha gott folk jag orkar itne skriva så mycket med...lägger väl in lite bilder från gårdagen med.
Hoppas eran lördags afton var lika kul som min =)





Från vänster: Kims kusin Reidar & så Kim då.





=)





Badade bastu gjorde vi med!











Japp där va lite bilder.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite bok...och se om Perra dyker upp snart =)
Han har ju vart iväg till Leksand sen i fredags och datanördat =P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon, du kan väl ringa när du är klar?

Glömde skriva att det var himla käcka bärselar till katterna ni uppfunnit,Perra! du som syr bra kan väl börja sälja så´na??

Puss på er.

2009-11-22 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0