Internet shopping =)



jag har precis beställt hem 3st böcker från adlibris, med tanke på att jag läser mycket böcker och faktiskt nu det sista läst om 2st böcker.
Jag behöver ny läsning nu =)
Så om några dagar så dimper det väl ner 3st böcker i brevlådan elelr så hämtas dom ut på tempo nere i byn =)

Sedan har jag kollat upp julklappar, börjat inhandla lite julklappar dessutom =)
Blir kanske som så att alla julklappar köpt in via nätet, lätt och behändigt, slipper man trängas i butiker med massa folk, för som vanligt skulle jag ju säkert vara ute i sista sekund...några dagar innan självaste julafton, eller som ett år då jag var ute dagen innan julafton, ingen hitt vill jag lova, det var fruktansvärt, och vad stressad man kände sig....bland all folkmassa mitt inne i Götet, usch nej!
Så i år blir det nog internet shoppade julklappar....riktigt bekvämt =)

Jag har så gott som bestämt mig om vad jag ska köpa till lilla familjen där hem-hemma =)
Känner mig riktigt stolt som faktiskt är så gott som klar med julklapparna, ska bara köpa dom =)
Och det blir väl nu i veckan eftersom pengarna rullade in på kontot i dag =)

Bäst att köpa klapparna så att man sedan har lite koll på ekonomin så allt inte tar slut innan jul.
Ska ju ha råd att ta mig hem-hem också=)


Läste föresten ut boken i dag den som jag läste för 2:a gången....tog mig lite mindre än 1½dag att läsa ut den =)
Helt suverän är den faktiskt, precis som den andra jag läste innan dess också den för 2:a gången =)


Näpp nu ska jag ner och borsta tänderna sen krypa till sängs =)
I morgon SKA jag städa nedervåningen hade jag tänkt.
Sen nån gång på dagen/eftermiddagen verkar det som om vi ska hem till Nygg & shjälpa han flytta lite grejer.


God natt sov gott =)





Kommentarer
Postat av: malin

haha jo iofs, igentligen är de som att kasta pengarna i sjön, totalt onödigt..

varför köpa en öl på baren för 55kr när man får samma på systemet för 10kr.. :P



tack =)

2009-11-26 @ 08:59:58
URL: http://malinhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0