Julklappar redan?



Joho då, jag sitter faktiskt på nätet och letar julklappar, i går kväll gjorde jag det också samtidigt som jag förde en konversation med Kenny på msn, om att det faktiskt många gånger kan vara roligare att få en "upplevelse" i present/julklapp, Kenny skulle kunna önska sig viktlöshet sånt där dom kan göra uppe i luften eller i speciella rum, de lät tufft, jag hittade faktiskt en sådan på den sidan jag kikade runt på upplevelser...hehe lite dyrt kanske kostade över 43 000kr, och då var inte resan till USA inräknad ens heh....

I vilket fall jag hittade många spännande "upplevelse" presenter, som jag faktiskt har en del funderingar över att kanske köpa till någon.
För jag tycker det hade vart kul med något annorlunda, att inte få en sak i julklapp utan en upplevelse.
Så det är spåret jag är inne på.
Så får väl se om jag har ekonomi nog att kanske ge detta till någon =)

Sen kan jag pika alla med att JAG önskar mig upplevelser!
Hade vart awsome!

Jag kommer så småning om lägga upp en liten önskelista här på bloggen...


Nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar julklappar, känns som om det är säkrast att vara ute i god tid =)
Brukar ju annars sluta med att jag e ute dagen innan =P



Sen om en stund ska jag läsa lite bok, roffade åt mig en bok hem-hemmifrån som jag fått med nån tidning någong gång...en liten pocket bok, men bättre än inget så länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0