Läsa och ryggvärk.



Vaknade med ont i ryggen i morse, riktigt segt...
annars i dag har itne hänt ett skit, i går fick jag stora städrycket, plockade i ordning, dammsög & skurade golvet i mitt & Perras rum.
Plus dammsög & skurade golvet utanför rummet och precis när man kommer upp för trappan, skurade trappan oxå när jag ändå var igång.
Slapp laga middag i går, blev riktigt glad över detta =)
Hade tänkt göra raggmunkar & bacon i går men det blir i dag istället om ett litet tag =)
I går blev Perra & jag bjudna över till Micke, han bjöd på ris & nån gryta med rådjurskött, riktigt smarrigt =)

I dag har jag mesta dels suttit/legat och läst bok, ännu en bok jag läst innan men var längesen så i brist på böcker läste jag den igen för den e ju riktigt bra faktiskt...en sann historia dessutom.

Katterna har turats om att ligga och sova på min mage, brevid eller under mitt täcke =)
dom har absolut inte haft någon lust att vara ute då det är grått trist & regnigt här...så dom är som hundarna & katterna hem-hemma.
Dåligtväder= ligga och sova/vila till sängs hela dagen =)

Fått pengar från försäkringskassan i dag.
Och har faktiskt börjat planera årets julklappar. =)
Fantasin flödar och jag är nästan klar med vad jag ska ge till var och en =)


yepp yepp ska läsa något kapitel till i boken, sen blir det matlagning för det suger i magen efter lite att äta =) 
Ha en härlig tisdags kväll allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0