Mat dags.



Jo vars jag står för maten i dag med.
Blir att improvisera precis som i går...vi har inte mkt hemma för tillfället..
Men i afton ska jag & Perra åka på stor shopping på Willys hade vi tänkt, för kylen e tom, skafferiet e tomt och frysen börjar bli tom den med.

Jag vet inte riktigt vad jag ska slänga ihop, jag har köttfärs...lök...paprika...makaroner...en burk krossade tomater...vitlök...och kryddor.
Så något ska jag väl kunna slänga ihop eller?:)

Någon form av köttfärsröra blir det nog.
Ja vi får se vi får se.
Min mage e i vart fall på väg att bli hungrig.
Pune e nere och gör mat till sig så får väl sällskap utav honom i vart fall :)


Näe blir inte att sitta kvar här...mat lagar dags.


See yá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0