Morgon stund har guld i mun.



Känner mig ganska utsövd i dag ändå.
Vaknade 7.20 kände mig hyfsat utvilad, somnade med det samma i går.
Tror bastun gjorde sitt och för få timmars sömn natten innan.
Men i natt har jag faktiskt sovit riktigt skönt.

Ska strax käka frukost hade jag tänkt...
Det suger lite i tarmen om man säger som så.


Ska starta den stationära datorn sen tror jag ska, kolla bilder som mamma tog på min pumpa i går.
Jag har sparat lite pumpa-frön som ska få torka till sig, sen så funderar jag på att om man inte skulle ta och plantera dom?
På tal om pumpor och att halloween har varit...till nästa år funderar jag på att avancera i detta med vad gäller att "göra en fin halloween-pumpa".
Hade vart riktigt skoj faktiskt.

Näpp frukost var det, magen gnäller.



just det här om dagen hade jag en intressant konversation med en person...
intresant men hälften var inte ens nödvändig...


yeye ha en bra dag, här e kallt, jag har strumpebyxor under mjukisbrallorna :)




En liten fras ur en sång föresten, som jag tyckte  stämmde in här om dagen när jag bara kände att allting kändes mer eller mindre värdelös.


"Jag va snygg o jag va fräck men jag fick sladd o gick i deck"


Det beskriver det hela! =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0