Onsdag?



Det är onsdag i dag va?
har tappat lite uppfattning om dagarna då vi var hem-hemma hos mammsen & pappsen till i går....Tisdag.
var tvungen att kolla almanackan på datorn hehe, för var inte helt säker =)

Blev väckt X antal gånger i natt...först när Perra kom och lade sig men jag somnade om efetr att jag vart på toa...
Men väcktes sedan flertalet gånger av bacon som ville gosa uppe i ansiktet...vad annars?

I dag då?
vad händer i dag, inte mycket, ska väl åka ner och hämta ut mitt paket på Tempo...beställde ju från Eiteladies förra veckan och det har anlänt =)
Kul =)

Annars så ska jag strax ut ochförsöka göra mitt bästa för att hjälpa Perra med att ta ner presenningen där ute som var tak för uteplatsen, plus lassa in lite grejer i "ladorna" där ute.
Ska bli riktigt clean ute vid ute platsen inför vintern :)


Yepp jag får avrunda här ha en bra dag allesammans =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0