Party i kväll!



Gårdagen då?
Tog jag min stora mugg & ½flaskan glögg, och bums i säng sen? oh nej inte alls!
Kikade idol med folket som vad här hemma, så vi satt och drack lite till idol, jag med glöggen Johanna med cider & grabbarna med sitt öl.
Mycket trevligt.
sen delade jag sista halvan glögg med Johanna, och där på blev det lite cider med.
Så kvällen blev inte som väntat men den var trevlig =)
Sen gick Pune & Mats lös på Punes sprit, vodka och cola för hela slanten, ja dom blev då packade dom =P
haha!
sen blev snacket lite för sentimentalt för min del frammåt kl 2 så då kröp jag till kojs...
Bacon hade redan infunnit sig till sängs, har fått en god natts sömn, Bacon har inte vart upp i ansiktet och drygat sig en enda gång....måste vara det att den katten e helt besatt av Perras ansikt haha!
Skönt var det i vart fall att slippa bli väckt av en katt som vill gosa ansiktet och morrhårr som kittlas över allt i ansiktet.
Riktigt skönt hon sov sig igenom hela natten.


I afton ska jag hänga på Mats & Johanna till Mats kompis på party.
Skulle ju dragit till Jonas ju...men nja Andersbo ligger lite närmare ändå, då kommer man hem i natt =)
Så...så får det bli, men sen kan det hända att vi drar till Jonas senare men vi får se vi får se, hem till sängen ska jag i vart fall ta mig efter nattens bravader =)
Ska bli trevligt, dock blir de inte party med Pune då han drar direkt till Jonas, eller ja kan bli party senare med Pune men nja vi får se helt enkelt.

Vaknade nu i morse utav hög musik & Pune som lirade lite elgitarr, han gör det fortfarande, ganska trevligt tycker jag, fast hade nog gärna sovit ett tag till då jag inte somna förrän 3 i natt och gick upp strax efter 9.30.
Har hunnit äta stekt ägg på macka, och nu sitter jag här, har läst lite bloggar och nu skriver jag min blogg.

Ganska lustigt detta huset, Mats vart lite bakis när jag var nere och diskade min tallrik...så han var nästan spysjuk...men han klarade det....han gick upp efter mig...så kom han in på rummet skrattandes, "Pune spydde...i papperskorgen"...."Nu e jag på G"....han blev på G efter att Pune var dålig...stört =P
ja nä fi fan =)

Nu ska jag surfavidare, sen ska jag läsa lite bok sen om några timmar blir det till att kanske knäppa första cidern?=)

Ha en awsome afton, det hoppas jag att jag får =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0