Promenix!



11.30 begav jag mig ut på en promenad i det kalla men fina vädret =)
När jag hade gått några ynka meter gick jag förbi en kvinna/tjej som var ute med sin hund, och efter jag gått en bit vände jag mig om och tittade, eftersom Smuts & Bacon hade gått ut sammtidigt som jag och Bacon var först på väg att följa efter mig, men vad fick jag se? =)

Bacons Första möte med en hund, hon bokstavligttalat sprang fram till hunden jag nyss gått förbi =)
Så var tvungen att ringa Perra och be honom kolla ut genom vårt sovrumsfönster och kolla ut när Bacon hälsade på hunden, och när han kikade så hade även Smuts sprungit dit, för att ta sig en titt på vad det var för varelse =)
Riktigt kul, nu har dom sett en hund för allra första gången och det som jag såg innan jag fortsatte på min promenad var att dom inte var rädda och inte heller elaka mot hunden som verkade minst lika nyfiken på dom som dom var på den. =)

Jag hade självklart packat ner kameran i jackfickan så jag kunde ta lite bilder när jag ändå var ute.
så här kommer lite bilder.
jag ska strax slänga samman någonting till lunch för jag börjar då bli hungrig.



















Se där ja, korna igen =)
Dom e för härliga.


Näpp nu e de högtid för lunch!
Tack & hej! =)






Kommentarer
Postat av: malin

Ja, det blir på Clas Ohlson i Gallerian, sthlm stad :) kul att komma i väg ett tag! men kommer hem varje helg ändå tror jag, kostar ju bara 5 kr att åka tåg :D



nej jag och Lars har gjort slut :P



2009-11-11 @ 18:21:30
URL: http://malinhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0