Smarring frukost!



Jajjemen!!! =)
Blev lite "lyx" frukost=)
Stekpotatis, bacon & rostat bröd =)

Jätte gott!


Blev sen läggdags i natt...efter kl 2, kollade en film käkade pepparchips & vitlöksdipp med Perra.
Ja de va gott det :)
Hade ställt klockan på 10.30, så då var det dags att masa sig upp.

Ska nog gå en promenad ner för alla backarna och köpa bröd, det börjar ta slut här, och sen gå backarna upp igen.
Bra motion i vart fall.


Just det katterna gjorde inte min start på dagen till den bästa...
Det låg kattspy nedanför trappan, så de fick jag städa innan jag skulle göra min frukost.
När jag torkat upp och sprayat med rengöringsmedel där...ja nästa moment.
På väg ut i köket och Bacon har satt sig mitt i hallen och bajsar!!! 
Precis när jag kommer från trappen!!!!
Gissa om jag fick vansinnes utbrott och alla möjliga svordommar kom ur min mun?!
Daskartill katten som precis skitit klart, för att jag sedan ska ta den och slänga ut den utomhus, emn nepp katt fan springer så fort den kan in i köket, men hamnar i ett hörn så jag får tag på henne och kan slänga ut henne, medans Perra torkar skit från golvet!


Lovely morning!
Not!



Men min frukost var gor...katterna e ute och jag e på bättre humör igen, nu ska jag kolla efter böcker på nätet i vilket fall =)





Just det för sjuttsingen har ju ett födelsedags barn att gratulera i dag, ANNIE grattis på födelsedagen!!!!!



Ha en bra dag, jag hoppas på bio i kväll =)





Kommentarer
Postat av: Lisa

Nope ingen snö här än, men i torsdags så låg det lite på morronen, men det försvann ganska fort...

Haft en bra helg?

2009-11-08 @ 18:33:49
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com
Postat av: Annika

Nästan som Skårs gård...gott...

När kommer ni?

Puss puss

2009-11-08 @ 22:07:51
Postat av: Annika

Nu är bloggen uppdaterad, kolla Agnes med alla rosetter. Fin va??

2009-11-08 @ 23:33:00
Postat av: malin

haha tjena! jaa jag skaffa den för 100 år sen, inte mycket uppdateringar nu dock.. haha ja jag med, sitter och läser massor med bloggar hela tiden x) kan inte sluta heller x)



haha ja de blev väl lite väl mkt förra helgen så nu ska jag ta en paus. men de brukar inte hålla så länge, så vi får väl se.. haha

2009-11-09 @ 02:35:13
URL: http://malinhb.blogg.se/
Postat av: Annie

taaaackar tackar bruden! Synd du inte va hem-hemma, de vart en kul kväll :)

2009-11-09 @ 12:13:05
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0