Snöväder.



Vaknade ganska sent i morse.
Och det snöade ute, och har snöat sen dess...fast det snöar inte överdrivet mycket.
Vägen utanför är vit, men gräsmattan är inte vit än på ett tag...

Har precis fått i mig lite lunch och min medicin.
Ska låta maten sjunka och sen ska jag ta mig i kragen och bege mig ut på en promenad i blåsten.

Satte mig precis här vid min dumburk igen....
Jag har ju den på fönsterbrädet i mitt & Perras rum, för här har jag bästa "internet signalstyrkan"
När jag precis skulle sätta mig fick jag syn på någonting rött i trädet utanför, det var mig en röd STOR och ståtlig Domherre =)
Den var verkligen jätte fin, var längesen man såg en sådan, dom e verkligen fina :)


Nåväl, jag ska läsa ett kapitel ur min bok, sen ut med mig!
Ska gå en sväng bort över och se om jag kan få fotat de fina korna (highland cattle) till mamma :)



Glad snöväders-dag =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0