The end.



Jaha då har jag läst ut min bok jag påbörjade i tisdags eller när det nu var.
Lika bra som förra gången jag läste den :)
Nu vet jag dock inte vad jag ska läsa här näst.
Ska nog googla efter en sida att beställa hem böcker ifrån.
Vet inte om jag klarar att hålla mig till nästa gång jag e hem-hemma, för hade tänkt försöka hinna med en visit hos HellePelle & låna böcker utav henne.
ja vi får se helt enkelt.

Annars i dag har inte hänt så mycket, gick upp kl 8 käkade frukos och så.
Sen var det lite data & bokläsning.
Sen somnade jag mellan 11-12 faktiskt i ärlighetensnamn.
Där efter duschade jag, datade lite till, rengjorde handfatet på toa och ja sen var det dags för lunch nästan så då slängde jag snabbt i hop en liten omelett, med lök & ost. =)


Tidigare i kväll efter Perra och jag vart nere på byn, köpt oss var sin påse Pepparchips och en cremefraiché för att göra egen vitlökssås...och hämtat Johanna vid bussen så kom vi hem, lagade mat: Potatis, lösås & stkt bacon =)

Åt så mycket så jag har ingen lust för mina pepperchips, inte haft på hela kvällen, så dom spars nog till i morgon skulle jag tro.

I mon blir det lite fin middag, eller vad man ska kalla det, blir en bit kött, råstektpotatis & sås till det =)
Det är tänkt som så i vart fall.
Hur vida det blir av ja det får vi se.
Tänkte ta mig ett glas vin i afton men lämnade flaskan orörd till morgondagens middag hade jag tänkt.

Perra spelar...självfaller de jäkla Wow....
Så jag tror jag ska krypa till kojs snart, börjar känna mig seg.


Nja nu ska jag  ner och borsta tänderna tror jag..eller?
Blir jag vaken ett tag till?
Återstår att se.


God natt allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0