Äntligen!



Ja fy tusan äntligen har jag hittat en klänning att ha på Farsans firmafest/coctailparty!
Hittade den på H & M, kommer upp bild lite senare.
Men jag blev ganska så nöjd faktiskt.
Billigt och bra, 300kr räckte bra =)

Sen en ännu bättre sak var att innan vi drog till Kupolen i Borlänge hämtade vi min kniv på Dorre produkter som låg lite utanför Borlänge.
Dom knivarna jag har kostar mellan 300-400kr/styck, men vet ni vad jag fick kniven för?
25kr!!!!
Snacka om tur!!!!!

Så i dag är jag nöjd och glad :)


Provade föresten ett par skitläckra skor på Dinsko också, sjukt snygga.
Funderar på att införskaffa mig ett par...men jag har inte bestämt mig, e ju riktigt sugen, men jag & högklackat det går inte så där överdrivet bra...
Men man får väl öva sig om inte annat :)
ja vi får väl se om det bli köp eller inte :)


Annars nu så händer det väl inte så mycket.
I kväll blir det "Efterblivet" ( Efterlyst), med älskling, Pune e i Leksand så det blir Efterlyst utan Pune.
men det blir nog bra...har köpt hem lite popcorn, så ska mysa till det lite =)

jaja tack för mig, kommer bild på klänningen senare som lovat...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0