Chili con carne på menyn!



Mamma skämmer bort mig :)
I dag blev det Chili con carne till middag, riktigt mumma.

Annars i dag har inte hänt mycket efter stallvistelsen i morse, låg på soffan med en katt på magen :)
Sushi hade lagt sig till rätta och där låg hon i 40min-1timma.
Jag tröttnade till slut, för höll på att somna och hade inte nån lust att sova middag.

Annars inte hänt mycket som sagt, bara varit i dag...
Var med och handlade ingredienter till Chili con carne.
Och tagit in hästarna med...



I kväll ska jag försöka lägga mig tidigt, ska upp kl 8 fodra & ta ut pollarna, sen blir det Borås, ska kanske köpa skor, och måste köpa mig en ny kavaj till klänningen jag köpte.




På torsdag ska jag föresten till kära lilla mormor och bada badkar :)
Fredag blir nog ingen tysklandsresa, men ska be farsan köpa med sig lite utav varje.
ska i vart fall ha en hel låda Starkvins glögg, för det börjar dra ihop sig för glögg drickande :)



Berättade föresten en ganska lustig grej för morsan i dag, på din bekostnad Perra... =P

 Hehe jo så här ligger det till Perras "ersättning" istället för "lös-snus"
när han försöker sluta snusa, han använder innehållet i Te påsar då konsistensen blir den samma =)
Mamma höll på att dö av skratt.
Kul, men påhittigt eller vadå? =)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjukt bra är den! och jag lipar alltid i slutet, det slår aldrig fel!



Hur känns det att vara hem-hemma nu ett tag då? :)



Kram

2009-10-27 @ 15:06:24
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0