Dagen efter...riktigt seg.



Jaha då var gårdags kvällen avklarad, vi åkte till Jonas vid 20.30, satt där och tjötade och hade trevligt efter 21-22 nån gång kom det några fler, bla Perras brorsdöttrar hehe.
Ja sen fick vi lite bastubad på skemat också, det var riktigt nice, så nu vet jag 1-2 gånger i veckan tänker jag åka hem till Jonas och bada bastu haha!
Ja nä vi får se hur det blir med det men det hade ju vart gött som fan.

Vi kom väl hem kl 3.30 och sen var det bums i säng, Perra hade ju somnat den sista  ½ - 1 timman innan jag ringde och bad Johanna komma ohc plocka upp oss.
I slutet satt jag på övervåningen med en sovande pojkvän och poppade Jävlaranama, medans dom som var kvar satt på nedervåningen i köket hehe.

I dag har bara vart en totalt seg dag, vaknade 7.30, akut ont i magen och akut toanödig.
Sen gick jag och lade mig igen, men kunde inte sova då huvudvärk smugit sig på och jag bara mådde allmänt kass.
Sen vakna Perra så jag kröp in under hans täcke och värmde min bakis frusna kropp.

Somnade runt kl 12 igen och sov till kl 16, hade vaknat en gång emellan där och upptäckt att Perra med hade somnat.
kl 17 åkte vi och käkade kebabtallrik vilket var super gott!
Kebabtallrik is the shit, fast allra hellst ska det ju vara Druvans kebab kött!!!! :)

Sen fer det har jag legat till sängs vart lite frusen och läst bok.
vi ska väl kika lite film tror jag men jag fick faktiskt lov att blogga lite först :)

Kanelbullens dag är det ju föresten i dag, det visste jag inte men fick den uppdateringen på blogg.se ´s startsida för en stund sen...kände ett stort sug efter mormors bullar, kände mig lite sorgsen och tänkte på hur gärna jag proppat i mig hennes bullar...
Och tänkte på att jag inte hann hälsa på henne nu sist när jag var hemma, så nästa gång SKA jag dit, annars blir hon nog ledsen på mig.

Näpp nu ska jag avrunda och dricka några klunkar Päronsoda när jag skrivit klart.



Puss & hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0