Dåligt humör / bra humör



Har sovit riktigt kasst i natt, till att börja med, somnade jag strax efter kl 24, sedan vaknade jag strax innan 3 då Perra sjääälvfallet somnat med tv´n på, så knuffar på honom och säger åt honom att stänga av tv´n.
Sen vaknade jag flertalet gånger av att jag hör Perra säga:

" katt faaan, bortmed dig"
"Fan vad dryg du e bort med dig dumma katt"

Ja då har ju Bacon självfallet vart igång....hon ska gosa uppe i ansiktet, för hon kan inte igga på ens mage elelr brevid utan neeej då hon ska upp i ansiktet stryka sig och kela...
Jag var dock lättad över att det inte var mig hon drygade sig emot....
Men ack vad fel jag trodde, kl 5 på morgonen var det min tur att bli först biten i foten och sen upphoppad påoch gosad nylle mot nylle...
Innan dess hade jag vart uppe och stängt av datorn vid 4-4.30 för den surrade som bara den!!!!
Smuts e i vart fall duktig hon kommer och vill sova hos en men då lägger hon sig stilla brevis, vid fotänden eller på ens mage...
Så jag har vaknat om vartannat hela natten fram tils min morgonklocka ringde kl 9.
Då var jag på världens sämsta humör och svår och var förbannad på katterna (Speciellt Bacon).
Plus när man vaknade hade båda katterna cp ryck... jippi.

Kl 10.15 åkte vi in till Falun, jag hade tid på arbetsförmedlingen kl 11.
Där efter strosade vi lite på stan...
Jag bokade tid hos optikern då jag tycker mig se dåligt på långt håll när jag kör bil...

Kl 13.30 ca åkte vi hem till Nygg och var där fram till 17.30.
Sen åkte vi hem, och har för 30min sen kanske ätit kycklingpastasallad :)
Super-duper-mega-gott :)

Och nu sitter jag här....hör Pune nerifrån nedevåningen då han har på hög musik plus spelar elgitarr, ganska nice faktiskt :) 
Ok ca 45min ska vi ner till Punes rum och kika Efterlyst & Fråga Olle ihop med honom :)
Kanon det.
Ska försöka få fixat de jäkla tvillingkortet så vi kan få tv i vardagsrummet, annars hinner jag ju bli tokig!!!!!!!
:)





En dag som började med dåligt humör, slutade bra, var trevligt hos Nygg och jag är mättoch belåten nu :)
fin fint det.









Slut för i dag tack för i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0