Första snön!



Nu i morse vakna jag av att Perra sa: Älskling har du titta ut, det är snö.
Så jag reste mig och kikade ut, och då låg det lite vitt på marken :)
Mys snart blir det vit vinter :)




I dag ska jag städa hade jag tänkt.
Dammsuga och kanske tvätta lite vi får se.
Annar händer det väl inte så mycket.

Så här såg det föresten ut i går när jag tänkte sova :)



men det blev inget sova förrän kl 3.45 i morse, kollade en skit bra film i går, började dock kolla den ganska sent plus den var ganska så lång, plus efter det låg jag och funderade.
Så jag somnade inte förrän runt kl 4.

Men ändå e jag vaken kunde inte somna om helelr efetr jag kolla snön och var nere och matade katterna.
Ska nog lägga mig och vila en liten stund snart ändå...


men det var en liten uppdatering i vart fall :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ligger snön kvar?

Vad tyckte Smuts och Bacon om snön?

2009-10-19 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0