Full rulle.


Jo vart fullt upp sen jag vaknade kl 9 i morse.
Har dock sovit kass, vad annars, men det börjar bli en vana att vakna X- antal gånger om natten, så vad gör väl det om det e som så  här hem-hemma också?
Jag borde väl vara van?

Steg upp kl 9 kände värk i benen, täppa i näsan och allmänt seg, had eju trots allt som mest 3st hundar på in lilla 80madrass i vardagsrummet, ganska mysigt, men ändå små drygt...Farbror Timon låg brevid mig hela natten och evt inte från min sida en enda gång förutom tidigt i morse när Agnes hade bestämt sig för att ligga mit emellan oss som ett litet barn... men trots vaknande till och ifrån i natt så gick jag upp drog på mig lite kläder stack ut i stallet, tjötade med hovslagarn, mockade och pysslade med Galle & Zacken lite.
Mys mys, ordentlig "morgon terapi" kändes det som, liksom behövligt efter allt och jag kände mig på bra humör.

Nu har jag precis ringt alla de affärer osv där jag lämnat in jobbansökningar...
Fick inget napp, får fortsätta hålla tummarna för Bjursås SkiCenter, dom hade börjat kolla igenom ansökningar men det skulle väl ta nån vecka till verkade det som.
Plus några av de andar ställerna jag sökt på ska jag ringa om någon vecka igen och kolla av läget.

Ska väl försöka få ringt lite andra ställen i Falun, får väl kanske leta efter lite små Cafeér eller liknande, kanske lättare att få jobb på nåt sånt när jag ändå "har utbildningen" om man säger som så.
Är väl inte det jag vill jobba med i första hand, emn jag behöver ett jobb, och då kanske man får ta nåt mindre kul jobb i början.
Bara att bita ihop...

Annars i dga vad händer?
Jag vet inte, händer inte mycket, funderar lite över hur vida jag ska spendera min vistelse här.
En person jag faktiskt MÅSTE träffa när jag e hemma, det e min lilla mormor så klart.
Har ju inte hunnit med det de 2senaste gångerna jag vart ner, så hon får väl bli prio ett?

Sen e det ju halloween i helgen, jag är bjuden på fest, men nja, jag vet inte käner inte riktigt för det, har inte bestämt mig än, plus att verkar vara fler själar som vill ha " a pice of me" nu när jag e nere och vill ställa till med lite party kanske, jag vet inte inget bestämt än så länge.

Sen fråga morsan om jag vill hänga på farsan ner till Tyskland och handla alko på fredag vilket låter kul det med, men jag kan inte bestämma mig alls, borde jag ens göra så mycket när jag e här?
Jag behöver trots allt ett litet break och bara vara liksom...

Aaahh lite socialt umgänge ska jag väl hinna & orka med, det måste jag :)
Passa på medans jag kan liksom...


Nä jag avrundar här....för nu, så får ni se om det kommer fler uppdateringar eller inte under dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0