Harkel!



Jag harklar slemklumpar, riktigt gruse.
Känner mig lite piggare i dag i vart fall.

I dag händer nog inte så mycket, jag tror inte det i vart fall.
I morgon blir det Götet... hem till mormor & bada badkar :)

Inga direkta planer inför helgen än heller.
Blev inte mkt socialt umgänge med polarna, men som sagt kärvt med pengar ännu en gång då jag bett farsan köpa nya vinter däck till bilen...
Så till det går det väl lite över 2000kr och jag får knappt 5000kr i månaden, så ja...
Jag har inte direkt råd att ta bilen och åka till folk.
Så ligger det till.


Nu ska jag hjälpa till att städa lite, det kommer gäster kl 11 så....ska dammsuga...



see yá!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0