Hur kan man göra så?



I afton vart det glögg & värma bastun, ta in pollarna och sedan ut i bastu!
Det var riktigt gött!
Verkligen längtat efter bastu, får hoppas bastandet kurerade förkylningen lite =)
Sen efter bastun så var det för ca 30min sen middag, en ganska sen middag, med pannerad torskfilé & potatismos!!!!
Äckligt gott måste jag säga, himmerlskt gott!
Åt så jag blev mer än proppmätt :)


Ja det var väl allt för i afton, förutom!


Att det finns verkligen en person på denna jorden som kan beté sig som ett äkta svin.
Som gör allt för att pajja, som inte talat eller talar sanning det minsta någonsin.
En som "manipulerar" andra.
Och jag tycker det e så fult gjort, så elakt så... egoistiskt!

Jag kan inte låta bli att störa mig...
att äcklas....att känna skarp avsmak, mer än förr!


Så är det och har alltid vart!





Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa du, idioter finns det gott om på vår jord och egoistiska sådana är den värsta sorten.Hoppas att vi aldrig mer behöver ha något att göra med denna sortens varelser.

2009-10-28 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0