I´m bad!


Ja gårdagen va riktigt trevlig mötte upp annie vid Brunnsparken kl 21.30, sen drog vi till Vasastan och gåck på "Skål" riktigt trevligt, träffade på några engelsmän som vi tjötade med, bra att få övat lite på engelskan kanske haha!
Fick ju självklart skämmt ut mig lite då jag mitt inne på dne lilla lilla pubben dansade bugg med en snubbe.

Senare kom Annies kompis Niklas dit, han var kul, plus sedan ännu lite senare dök Natalie upp cokså :)
Det e skumt hur karlarna kryllar om en när man e upptagen.
Kände för att köra ett test/spratt, börja snacka/driva med en kille som hade spanat på mig ett tag vilket resulterade i gratis Tequila shottar.
Jag säger då inte nej till gratis :)
Då han började bjuda på fler shottar och jag kunde inte med att vara tyst längre så då räckte jag upp handen "fladdrade" med fingrarna och ooops där va ringen, som den dum nöten inte hade sett!
Så jag sa ju att mer än en trevlig konversation blir det inte, tackade för shottarna och tänkte gå men...

Sen var han dum nog att bjuda på ännu en tequila,efter mitt så kallade "diss"...men tog den sista shotten sen ursäktade jag mig och gick och satte jag mig med brudarna igen.
haha stackars den killen jag spelade ett spratt han & hans polare drog där ifrån ganska snart där efter.
Gahhh elak jag e :)
Å såna här elakheter får mamma läsa...sorry mamsen =P

Och ja de dära shottarna tog ut sin rätt i morse, när jag vaknade hos Helle som jag fick slagga hos.
Jag mådde pissigt, men som sagt jag har mig själv att skylla.
Jag borde ju veta hur dåligt man mår efter tequila!



Tack Annie, Natalie & Niklas för en mycket trevlig kväll med skratt & spratt!!!





Annie & Natalie :)




Kommentarer
Postat av: nath

Hahaha jag gillade det, klockrent!

2009-11-05 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0