Krasslig...



Sovit skit kasst i natt, verkligen sovit så dåligt det bara går!
Vaknat & somnat om vart annat hela natten/morgonen, så vaknade runt 5.30-6.00 när Perra låg och vände och vred på sig och klagade över katterna.
Jag hade huvudvärk, ont i vänstre öra, ont i magen, mådde illa, och frös i morse.
Så 6.30-7.00 någon gång gick jag upp...gick på toa & gjorde mig ett glas saft.
Nja vart sängliggande större delen av dagen, bara kännt mig helt slut typ...
Plus ont i huvudet & örat/öronen.

Skulle blivit egen tid med Perra i dag, men blev inte som jag hoppades.
Han ska till en kompis & dricka öl, jag stannar hemma jag orkar inte åka nånstans, och har ingen lust med det heller när jag trots allt legat och mått halv kasst störredelen av dagen.
Så i kväll, ska jag kolla på tv för mig själv med en skål med popcorn inne på Punes rum.

Sen blir det väl hämta Älskling nere på byn sen i natt någon gång så han slipper gå hela vägen hem i natt.
I mon skulle det bli egentid, men Perra fick en inbjudan till inflyttningfest hos Elin.
Så får se hur han mår i morgon, för jag skulle nog ändå kunna tänka mig att dra ut på nåt i mon, om jag inte känner mig som jag gjort i dag då.


Känner att halsen känns lite torr eller liknande...
Ja får hoppas man inte blir sjuk.
Kanske Svininfluensa???
Eller inte, tror inte det där ska vara någon fara :)


I vilket fall i dag blir det tv kväll med popcorn & mian katt damer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0