Pang sa det!


Jaha torsdag redan, denna veckan känns som den gått riktigt fort, hade tänkt lägga in lite bilder här på bloggen men då internet inte funkar på min data e det lite svårt, eftersom bilderna ligger där...
Varken Mats eller Perra har minneskorts läsare på sina datorer.
Men bilder kommer i promise :)

Har inte hänt mycketi dag inte, jag gick upp kl 9, käkade frukost, gav katterna mat och släppte ut dom, satt vid datorn, var ute och hämtade posten, och det visade sig att mitt korsett jag vann på tradera hade kommit, riktigt nice, men snörningen i ryggen var ganska "kort" så fick inte snört på mig den ordentligt, så måste köpa nya snören eller vad man ska säga, eller helt enkelt låna snörning från nån av mina andra korsetter.

Runt 11.30-12 gick både Pune & Älskling upp, så jag var alltså uppe 3timmar tidigare, rätt skönt vill inte sova hela dagen.
Sen efter det har jag suttit vid datan en del, bara glidit runt...sen har jag väl försökt läsa slut på boken jag hållt på och läst ett tag....den verkar aldrig ta slut, å jag tycker inte den e speciellt bra heller men jag vill ju läsa klart den!!!!

Alldeles för en stundsen sa de pang, haha Perra lurade Pune och han blev rädd och skrek :)
Ganska lustigt hehe.

Käkade av pastasalladen i dag med, jag får sluta att ta 2portioner, blir alltid för mätt haha!
Fick en inbjudan till Saras årliga halloweenfest, och jag vet inte om jag kan gå på den, men vi får väl se hur det ser ut i slutet av månaden :)
Hade ju vart trevligt.

Ska hjälpa Perra skriva sin jobbansökan till Bjursås Skicenter sen också, snart har vi alla fyra sökt vinterns lediga tjänster där.
Jag hoppas och kommer hålla tummarna för att vi ska få jobb allesammans :)

Nähe då...då ska jag avlägsna mig, orkar itne skriva mera.



Hejsan hoppsan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0